Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Wystąpienia publiczne w relacjach z mediami i nie tylko

Kategoria: Rozwój osobisty

Korzyści ze szkolenia


Uczestnicy po szkoleniu:
- będą potrafili skuteczniej przygotować się do wystąpienia (prezentacji), a także skuteczniej zaprezentować siebie i swoją organizację
- będą potrafili unikać błędów i barier komunikacyjnych podczas wystąpienia
- wiedza zdobyta podczas szkolenia ułatwi uczestnikom wybrać styl wystąpienia w zależności od własnych potrzeb, predyspozycji i publiczności
- będą potrafili budować własną wiarygodność w oczach publiczności
- będą lepiej potrafili sobie radzić z lękiem i stresem przed wystąpieniem publicznym

Program szkolenia


1. Forma i treść prezentacji w zależności od zamierzonego celu i rodzaju odbiorców.
2. Jak mówić do ludzi, nie tylko do rzeczy- język wystąpień publicznych w zależności od miejsca, tematu i profilu odbiorców?
3. Werbalne techniki wpływu społecznego.
a. Argumentacja
b. Sztuka zaprzeczania
c. Sztuka argumentowania
d. Jak „odkodować językowy schemat rozmówcy” i dopasować się w celu lepszego zrozumienia?
4. Niewerbalne techniki wpływu:
a. Po co potrzebna jest świadomość ciała,
b. Jak odczytać reakcje i oczekiwania odbiorców?
c. Jak zakłócić tok myślenia rozmówcy?
d. Jak budować pozytywną relację w sytuacji konfliktu (mocnej różnicy zdań?.
5. Korzystanie z pomocy technicznych. Kiedy warto a kiedy lepiej zrezygnować?
6. Wystąpienia przed kamerą:
a. Mowa ciała: glos, mimika, gesty, dynamika
b. Jak siedzieć, stać, gdzie skierować wzrok?
c. Jak się ubrać?
d. Czy mężczyzna powinien się pudrować?
e. Jak się przygotować do występu (rozmowy) przed kamerą?
f. Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami?
7. Budowanie kontaktu z odbiorcą ( z grupą):
a. Nawiązanie kontaktu
b. Utrzymać, czy utrzymywać kontakt – jak nie zanudzić i nie zamęczyć?
c. Spójność i brak spójności w wystąpieniach publicznych- jak budować wiarygodność?
d. Jak zakończyć (zamknąć) wystąpienie?
e. Trudny słuchacz w grupie.
8. Stres i emocje w wystąpieniach – techniki panowania nad własnym ciałem i emocjami.
9. Savoir Vivre w wystąpieniach publicznych
10. Spójność wizerunku.
11. Psychologia ubioru – jak dobrać strój w zależności od pożądanego efektu.
12. Bielszy odcień bieli - Psychologia kolorów.
12. Jak wymieniać się wizytówkami?

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE