Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Informacja zwrotna a spełnianie wymagań zawartych w rozporządzeniu w sprawie wymagań wobec szkół i placówek

Kategoria: Informacja zwrotna - właczenie do codziennej pracy szkoły, spełnianie wymagań zawartych w rozporządzeniu MEN w sprawie wymagań wobec szkół i placówek


Opis szkolenia

Celem szkolenia jest poprawa jakości procesu nauczania i uczenia się uczniów. Wykorzystanie informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia komunikacji nauczyciela i ucznia – sposobu informowania uczniów o bieżących osiągnięciach, oraz możliwościach rozwoju. Informacja zwrotna jako narzędzie budowania pozytywnego obrazu ucznia i wzmacniania jego poczucia własnej wartości – klucz do osobistego sukcesu ucznia i nauczyciela.

Jednocześnie udział w szkoleniu i zdobyta wiedza ułatwi spełnianie wymagań zawartych w Rozporządzeniu MEN z dnia 6 sierpnia 2015 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek

Korzyści ze szkolenia


Celem zajęć jest:
Przygotowanie nauczycieli do stosowania informacji zwrotnej w praktyce
Zapoznanie uczestników z zasadami formułowania prawidłowej informacji zwrotnej

Korzyści dla uczestników:
1. Poznanie zasad formułowania i przekazywania informacji zwrotnej uczniom
2. Powiązanie informacji zwrotnej z zasadami oceniania
3. Włączenie informacji zwrotnej do bieżącej praktyki pedagogicznej

Program szkolenia


1. Przedstawienie różnic między oceną szkolną, oceną opisową a informacją zwrotną
2. Formułowanie informacji zwrotnej - przykłady
3. Model kanapki – jako narzędzie formułowania informacji zwrotnej
4. Zasady udzielania informacji zwrotnej
5. Dostosowanie informacji zwrotnej do indywidualnych potrzeb uczniów, uczniów uzdolnionych i wymagających wsparcia
6. Współudział uczniów w tworzeniu zasad informacji zwrotnej, informacja zwrotna jako uzupełnienie sytemu oceniania
7. Uzyskiwanie informacji zwrotnej od uczniów

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE