Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Innowacja, cyfryzacja i edukacja czyli GBL (Game Based Learning) i Gamifikacja w polskiej szkole.

Kategoria: Reforma oświaty 2017/2018


Opis szkolenia


Polska edukacja w dniu dzisiejszym stoi przed wieloma wyzwaniami. Bardzo dynamiczny rozwój technologii cyfrowej, pojawienie się e-świata i wirtualnej jego odmiany zmienił zupełnie rzeczywistość młodych ludzi. Szkoła dąży do tego aby jak najlepiej edukować młodych w kierunku „opanowania” realiów teraźniejszości i jak najlepszego przygotowania do kreowania przyszłości. Szkolenie to pozwoli na umiejętne i adekwatne do potrzeb młodego pokolenia w XXI wieku wykorzystanie zasobów „cyber-przestrzeni” w edukacji

Korzyści ze szkolenia


1. Poznanie podstawowych platform z programami i z grami
2. Metody wyszukiwania wartościowych produktów
3. Znajomość źródeł ze szkodliwymi programami i grami
4. Umiejętność zastosowania wybranych tytułów w swojej pracy
5. Umiejętność wykorzystania zajęć z programami i grami do promocji placówki

Program szkolenia



1. Platformy z grami i programami, czyli jak znaleźć łatwo to czego szukamy?
2. Przykładowe wykorzystanie gier w edukacji i pracy projektowej na wybranych tytułach
3. Propozycje oceniania kształtującego w kontekście gamifikacji
4. Zagrożenia związane z nieprawidłowym korzystaniem z gier oraz źródła programów „o podwyższonym ryzyku”

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE