Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Technologiczni „My i Wy” – jak uczyć, wychowywać i komunikować się w cyfrowych realiach?

Kategoria: Wyzwania współczesnej szkoły


Opis szkolenia


Świat internetu i technologii opanował praktycznie każdy aspekt naszego życia.  Jesteśmy placówką obserwującą na bieżąco zmieniającą się rzeczywistość. Coraz wyraźniej widoczna jest przepaść technologiczna między dwoma pokoleniami, która może doprowadzić także do nowych form konfliktu międzypokoleniowego. Przykładem tego może być nieistniejący twór „Niebieski wieloryb”, w którego sidła faktycznie wpadły te osoby, które powinny być elitą weryfikacji informacji. W odpowiedzi na naturalnie pojawiąjąca się potrzebę przedstawiamy Państwu poniższą ofertę szkolenia. Poprowadzi ją nauczyciel stosujący gry w edukacji, szkoleniowiec, od ponad 7 lat badacz zjawiska gier w edukacji i osoba, która funkcjonuje w świecie gier od 30 lat.

Korzyści ze szkolenia


1. Poznanie źródeł gier i programów o wysokim stopniu zagrożenia
2. Umiejętność sprawdzania i "wychwytywania" symptomów korzystania z negatywnego oprogramowania
3. Znajomość podstaw " języka gier " i graczy
4. Umiejętność rozmowy i argumentacji z uczniem korzystającym z gier o wysokim stopniu zagrożenia
5. Znajomość tytułów gier, które mogą bardzo negatywnie wpłynąć na rozwój dzieci i młodzieży
6. Znajomość gier, które mogą pomóc w leczeniu dysfunkcji i poprawie efektywności kształcenia
7. Zrozumienie sposobu postrzegania świata przez pokolenie Digital Natives

Program szkolenia


  • Prezentacja istniejących w szerokim obiegu gier o wysokim poziomie brutalności i wzmacniających negatywne zachowania oraz wskazanie ich źródeł
  • Immersja jako podstawa uzależnienia od gier i zatracenia rzeczywistości przez młodych ludzi
  • Jak radzić sobie z technologiczną wojną pokoleń w kontaktach z młodzieżą?
  • Nowe formy cybeprzemocy – jak prowadzić młodego człowieka w „sieciowej odysei”?
  • „Bajka o niebieskim wielorybie” – fakty i mity cybernetycznej rzeczywistości
  • Pokolenie Digital Natives – koniec świata realnego?

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE