Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Programowanie wizualne z wykorzystaniem programu SCRATCH

Kategoria: Nowe technologie w placówce oświatowej


Opis szkolenia

Rozwój współczesnego świata opiera się na wiedzy. Wiedza, poznawanie nowych obszarów są równoznaczne z progresem i nabywaniem kompetencji przyszłości. Nowoczesny proces dydaktyczny opiera się w dużym stopniu na edukacji cyfrowej. Edukacja cyfrowa zwiększa efektywność uczenia, rozwija kluczowe umiejętności społeczne, uczy pracy w grupie. Technologie cyfrowe uczą kreatywności, logicznego myślenia. Dzięki narzędziom i programom cyfrowym uczniowie chętnie sięgają po wiedzę, aktywnie uczestniczą w zajęciach, przyswajają nowe tematy niezwykle efektywnie. Jedną z bardziej efektywnych metod jest programowanie wizualne. Witamy w świecie programowania z wykorzystaniem programu SCRATCH.

Korzyści ze szkolenia


Nauczyciele po odbytym szkoleniu:
 znają podstawy programowania w środowisku Scratch
 mają kompetencje w programowaniu wizualnym z wykorzystaniem postaci Duszka (postać z programu Scratch) oraz innych postaci
 umieją sprawnie poruszać się w świecie Duszka, połączyć ruch, muzykę
 wiedzą jak tworzyć atrakcyjne, interaktywne animacje i proste filmiki
 współpracują z uczniem wykorzystując elementy programowania wizualnego w zakresie danego przedmiotu szkolnego

Program szkolenia


1.   Pierwsze kroki w programie Scratch: poznaj Duszka.
2.   Biblioteka postaci, dźwięków, dostępne opcje niezbędne do pracy w Scratchu.
3.   Poznajemy funkcje programu: Ruch, Kontrola, Wygląd, Czujniki, Dźwięk.
4.   Tworzenie pierwszego projektu interaktywnego: animacja, video, klip muzyczny.
5.   Przygotowanie prostych gier komputerowych z wykorzystaniem Scratch pod kątem wykorzystania w procesie dydaktycznym.

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE