Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Dostosowanie wymagań, metod oraz form pracy - bieżące wsparcie ucznia

Kategoria: Kształcenie


Opis szkolenia


Zdajemy sobie sprawę z tego, że oczekiwania wobec nauczycieli z roku na rok są coraz większe, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które pomoże we wzorowym wypełnianiu obowiązków wynikających z przepisów prawa oświatowego. Szczególnie zależy nam na dostarczeniu Państwu praktycznych narzędzi do rozpoznawania indywidualnych potrzeb ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Nauczyciele zostaną zapoznani z  metodami oraz formami pracy z uczniem mającym trudności edukacyjne wynikające z dysfunkcji oraz niepełnosprawności.

Korzyści ze szkolenia


1. Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych, wynikających z ukrytych dysfunkcji oraz niepełnosprawności.
2. Poznanie metod oraz formy pracy wykorzystywane w pracy z uczniem mającym trudności edukacyjne wynikające z dysfunkcji oraz niepełnosprawności.
Rada pedagogiczna po odbytym szkoleniu:
- Rozumie potrzebę wsparcia uczniów dysfunkcyjnych,
- Potrafi rozpoznać potrzeby ucznia mającego problemy edukacyjne wynikające z ukrytych dysfunkcji oraz niepełnosprawności,
- Zna sposoby oraz wie jakie metody zastosować aby zintensyfikować efekty edukacyjne wobec ucznia wymagającego wsparcia.

Program szkolenia


  • Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych, wynikających z ukrytych dysfunkcji oraz niepełnosprawności,
  • Analiza opinii oraz orzeczeń,
  • Wpływ deficytów rozwojowych na naukę poszczególnych przedmiotów,
  • Metody oraz formy pracy wykorzystywane w pracy z uczniem mającym trudności edukacyjne wynikające z dysfunkcji oraz niepełnosprawności.
  • Sposoby dostosowania wymagań w zależności od rozpoznanych potrzeb i trudności ucznia,
  • Ocenianie i sprawdzanie umiejętności ucznia z SPE.

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE