Jak nie być "Siłaczką" - czyli czego nie musisz robić sam od 1 września 2022

Korzyści

1

Nauczyciele wykorzystają potencjał rodziców w pracy wychowawczej szkoły.

2

Podejmą współpracę w realizacji treści programowych tworząc korelacje międzyprzedmiotowe

3

Nauczyciele podejmą praktyczne działania współudziału uczniów w procesie nauczania

4

Nauczyciele potrafią dobrze realizować cele dydaktyczno-wychowawcze delegując zadania

Opis

     Od września 2022 zaczną obowiązywać nowe regulacje prawne i nauczyciele staną przed kolejnym wyzwaniem: - jak sprostać oczekiwaniom i podołać kolejnym zadaniom wynikającym z nowych przepisów i kierunków polityki oświatowej państwa. Podczas szkolenia nauczyciele poznają różne sposoby wykorzystania potencjału rodziców w pracy wychowawczej szkoły, udoskonalą umiejętności pracy zespołowej nauczycieli w tworzeniu korelacji międzyprzedmiotowej dla realizacji rozbudowanych treści programowych, 3. otrzymają pakiet propozycji metod pracy na lekcji z uwzględnieniem personalizacji i współuczestniczenia ucznia w procesie uczenia się

Program szkolenia

  • Pomocny rodzic - Wychowanie jako wspólne działanie
  • Odchudzanie programu przedmiotowego - Efektywna współpraca nauczycieli w korelowaniu treści programowych
  • Uczenie jako efekt współdziałania na lekcji - kształcenie praktycznych umiejętności ucznia
  • Kształtowanie umiejętności podstawowych i przekrojowych w projektach edukacyjnych- przykłady dobrych praktyk

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.

dowiedz się więcej

Śledź nas