Akredytacja
1
Poznanie warunków i sposobów realizacji podstawy programowej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej
2
Znajomość swoich zadań związanych z realizacją podstawy programowej.
3
Umiejętność zaplanowania wdrażania podstawy programowej w procesie przyczynowo skutkowym.
4
Potrafią przygotować atrakcyjny proces lekcyjny, kształcący samodzielność, innowacyjność i kreatywność uczniów.
5
Poznanie różnych metod pracy, odpowiednich do zaangażowania całego zespołu klasowego.
Podstawa
programowa kształcenia ogólnego, w tym cele kształcenia i umiejętności
zdobywane przez ucznia, widują rozwijanie wśród młodzieży kompetencji
w zakresie samodzielności, innowacyjności i kreatywności, tak by każdy młody
człowiek mógł odnieść sukces w konfrontacji z rzeczywistością w dorosłym życiu. Priorytetem kształcenia jest także edukacja
przyrodnicza i matematyczna, która powinna być uwzględniona również w
skorelowanym procesie kształcenia.
Celem
szkolenia jest przedstawienie skutecznych strategii i sposobów realizacji
podstawy programowej zgodnie z wytycznymi, pamiętając o powyższych kompetencjach oraz przedstawienie praktycznych
wskazówek do pracy z uczniem.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.