Zapewnianie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom i indywidualizacja pracy w szkole jako sposób na wsparcie uczniów w kryzysie i podniesienie jakości edukacji – realizacja „priorytetu” MEN w roku szkolnym 2021/22

Korzyści

1

wyszukują uczniów, którzy wymagają wsparcie i dobierają konkretne formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej,

2

indywidualizują pracę na zajęciach edukacyjnych, z wykorzystaniem mocnych stron uczniów,

3

dostrzegają związek pomiędzy wsparciem uczniów a jakością edukacji i podejmują konkretne działania w tym zakresie.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Doradztwo prawne

Już wkrótce

Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas