Akredytacja
1
Poznanie możliwości wykorzystania FORMS lub FORMULARZY GOOGLE inaczej niż test/kartkówka.
2
Poznanie możliwości wykorzystania TEAMS lub CLASROOM w pracy projektowej.
3
Współdzielenie dokumentu - co powinno się zadziać w domu, a co w szkole w pracy projektowej.
4
Odwrócona lekcja - jak ją przygotować z wykorzystaniem poznanych narzędzi.
5
Wykorzystanie narzędzi TEAMS lub GSUITE do modelowania oceny koleżeńskiej.
Zdalne
nauczanie pozwoliło nauczycielom poznać wiele programów oraz aplikacji. W Polsce najczęściej w szkołach są wykorzystywane dwie platformy: Office
365 oraz G Suite. Poznając nowe możliwości technologii, każdy z
nauczycieli starał się włożyć treści swojego przedmiotu w obudowę aplikacji/
programu. Pytania, które warto, aby każde grono pedagogiczne sobie zadało to:
Jak wykorzystać swoje nowe umiejętności w nauczaniu stacjonarnym? Jak
wykorzystać opracowane materiały na lekcji, pomimo braku zaplecza
technologicznego w szkole? Szkolenie, które Państwu proponujemy ma za zadanie
pokazać jak wykorzystać poznane narzędzia, podczas stacjonarnej formy
kształcenia. Jak organizować proces nauki, aby ICT nie był elementem do uczenia
się, a pomagał w nauce treści przedmiotowych. Na koniec odpowiemy sobie na
pytanie czy z narzędzi ICT ma korzystać nauczyciel czy uczeń.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.