Diagnozowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów, ocena efektywności kształcenia w czasie ograniczeń pracy szkoły wynikających z COVID-19

Korzyści

1

Poznanie zasad reagowania na zachowania prowokacyjne i agresywne.

2

Poznanie zasad współpracy z rodzicami ucznia.

3

Umiejętność prawidłowego dokumentowania pracy z uczniem agresywnym.

Opis

Nauczyciele-praktycy podkreślają jak ograniczone są możliwości reakcji wychowawców na nieprawidłowe zachowania wychowanków. Jednocześnie wiele z tych reakcji jest nieefektywna lub wręcz utrwala niewłaściwe zachowania uczniów. Zdarza się, że nauczyciele sami, przez niewłaściwe reakcje, przyczyniają się do rozwoju problemów i konfliktów. Udział w szkoleniu pozwoli na poznanie i efektywne stosowanie skutecznych metod pracy z uczniem, który swoim prowokacyjnym i agresywnym zachowaniem utrudnia pracę i możliwość prowadzenia zajęć szkolnych.

Program szkolenia

  • Przyczyny zachowań prowokacyjnych i agresywnych uczniów możliwości diagnozy.
  • Zasady pracy z uczniem przejawiającym zachowania prowokacyjne i agresywne.
  • Planowanie pracy z uczniem agresywnym.
  • Współpraca nauczycieli w przypadku pracy z agresywnym uczniem, wypracowanie wspólnych strategii.
  • Współpraca z rodzicami ucznia.
  • Dokumentowanie pracy z uczniem agresywnym.

Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Doradztwo prawne

Już wkrótce

Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas