Jak budować odpowiedzialność uczniów u progu dorosłości

Korzyści

1

zdobycie informacji na temat rodzajów dojrzałości

2

zdobycie informacji na temat wartości i celów w życiu człowieka

3

zdobycie wiedzy na temat rozwoju człowieka

4

zaznajomienie się z fachową literaturą

5

zdobycie ciekawych materiałów dydaktycznych

Opis

Celem szkolenie jest zaznajomienie uczestników z tematem dojrzałości w trzech aspektach: biologicznym, psychicznym oraz społecznym. Czy dorosłość = dojrzałość? Uczestnicy kursu dowiedzą się co to są wartości a co to są cele źyciowe? Jak nauczyciel może wspierać rozwój osobowy ucznia? Motywacja zewnętrzna i wewnetrzna - która jest lepsza? Poszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia o tematykę wartościowej komunikacji. Jak rozumiemy pojęcie godności?

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do tematu.
  • Zaznajomienie uczestników z tematem dojrzałości w trzech aspektach: biologicznym, psychicznym oraz społecznym.
  • Czy dorosłość = dojrzałość?
  • Wartości i cele w życiu człowieka
  • Jak nauczyciel może wspierać rozwój osobowy ucznia?
  • Motywacja zewnętrzna i wewnetrzna - która jest lepsza?
  • Skuteczna komunikacja - jaka to?
  • Godność - jako prawo podstawowe

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.

dowiedz się więcej

Śledź nas