Akredytacja
1
Uczestnicy po szkoleniu znają obowiązujące priorytety MEN i założenia ministerialnego programu rozwoju czytelnictwa na lata 2016-2020, dysponują warsztatem dydaktycznym w zakresie metod motywujących uczniów do czytania i jego doskonalenia.
2
Uczestnicy umieją pomóc uczniowi zaprojektować proces poznawania lektury własnej, świadomie rozwijają kompetencje czytelnicze uczniów na drodze stosowania metod aktywizujących.
3
Uczestnicy działają interdyscyplinarnie na rzecz rozwijania kompetencji czytelniczych, mają potrzebę i umiejętności inicjowania działań na rzecz upowszechniania czytelnictwa w środowisku.
4
Uczestnicy potrafią stworzyć i zrealizować system działań na rzecz poprawy efektywności swoich działań.
Zgodnie zobowiązującą podstawą programową nauczyciel powinien stwarzać uczniom warunki do działań na rzecz własnego rozwoju. Jedną z dróg jest rozwój kompetencji czytelniczych dzieci i młodzieży.
W kontekście niepokojącego zjawiska, jakim jest konsekwentnie od lat spadające czytelnictwo w Polsce, edukacja czytelnicza jawi się jako prawdziwe wyzwanie dla współczesnej szkoły
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.