Psychologiczne aspekty e-learningu – uczeń w sytuacji kryzysowej

Korzyści

1

Poznanie skutków izolacji społecznej.

2

Zdobycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.

3

Poznanie specyficznych zachowań dziecka funkcjonującego w wirtualnym świecie.

4

Zrozumienie istotnej roli nauczyciela-specjalisty w pracy zdalnej z uczniem.

5

Zbudowanie programu pomocy udzielanej dziecku w sytuacji kryzysowej.

Opis

Epidemia koronawirusa oraz wszystkie jej następstwa bardzo mocno oddziałują na dzieci i młodzież. Społeczna izolacja, coraz większe ograniczenia oraz nieznany wcześniej sposób nauki na odległość powodują wiele napięć i frustracji, które mogą prowadzić do obniżenia nastroju, motywacji do pracy, a nawet poczucia własnej wartości. Jak temu przeciwdziałać? Jak rozmawiać z dziećmi i młodzieżą o trudnych uczuciach, negatywnych emocjach? O tym wszystkim dowiecie się Państwo na naszym szkoleniu.

Program szkolenia

  • Człowiek jako zwierzę stadne – skutki izolacji społecznej
  • Poczucie zagrożenia, strach, panika – jak radzić sobie z eskalacją negatywnych uczuć?
  • E-nastolatek – charakterystyka ucznia w nowej roli.
  • Jak rozmawiać o epidemii z dziećmi i młodzieżą – jak kreować ich postawy na czas zagrożenia?
  • Rola pedagoga, psychologa i wychowawcy w zdalnym nauczaniu – jak udzielać wsparcia na odległość?
  • Organizacja zdalnej pomocy dziecku w sytuacji kryzysowej.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Doradztwo prawne

Już wkrótce

Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas