Frekwencja uczniów w szkole jako przedmiot ewaluacji wewnętrznej

Korzyści

1

Znajomość przepisów prawa dotyczących procedur ewaluacji, obowiązku szkolnego i zasad dotyczących frekwencji zawartych w statucie

2

Umiejętność zbudowania projektu ewaluacji: określenia kryteriów, pytań kluczowych, celu ewaluacji oraz jej harmonogramu

3

Umiejętność w oparciu wyniki ewaluacji opracować rozwiązania do zastosowania w szkole, jeśli badanie wypadnie niezadowalająco

Opis

Ewaluacja wewnętrzna w szkole/placówce powinna być elementem codziennej praktyki szkolnej i dostarczać informacji, które pomogą dyrektorowi i nauczycielom podejmować słuszne decyzje dotyczące pracy oraz działalności całej placówki. 

Program szkolenia

  • Realizacja obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki w obowiązujących aktach prawnych
  • Funkcjonowanie realizacji obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki w szkole
  • Zajęcia warsztatowe - planowanie ewaluacji wewnętrzne
  • Określenie kryteriów, pytań kluczowych, celu ewaluacji oraz jej harmonogramu
  • Dobór metod, próby badawczej i źródła danych
  • Budowa prostych narzędzi badawczych
  • Propozycje rozwiązań do zastosowania w szkole, jeśli badanie wypadnie niezadowalająco

Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Doradztwo prawne

Już wkrótce

Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas