Akredytacja
1
Poznanie zasad organizowania prowadzenia zdalnego nauczania obowiązującego w przedszkolu.
2
Umiejętność zidentyfikowania czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływających na sposób i efektywność zdalnego nauczania w placówce.
3
Umiejętność wybrania i przygotowania adekwatnych do możliwości narzędzi do monitorowania osiągnięć dzieci.
4
Poznanie sposobów skutecznej i przyjaznej komunikacji z rodzicami i innymi członkami rady pedagogicznej.
Obowiązujące w trakcie epidemii przepisy nie wskazują sposobu oceny efektywności pracy nauczycieli
i monitorowania osiągnięć dzieci w trakcie zdalnej edukacji przedszkolnej. Nie
wskazują także sposobu prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania, obserwacji
pedagogicznych czy oceniania gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole
podstawowej.
Nie ulega
wątpliwości, że nie wszystkie zaplanowane wcześniej działania mogą być teraz
zrealizowane zdalnie, a dokonując wyboru metod i technik kształcenia na
odległość, lub innych form pracy z dziećmi, nauczyciele i dyrektor muszą wziąć
pod uwagę szereg czynników. Określenie sposobu realizacji zadań
przedszkola w tej kryzysowej sytuacji należy do dyrektora, który odpowiada za
funkcjonowanie placówki zgodnie z przepisami prawa oświatowego.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.