Akredytacja
1
Poznanie podstaw prawnych działań związanych z pomocą psychologiczno-pedagogicznych.
2
Podsumowanie realizacji zadań nauczycieli, specjalistów w obszarze ppp, w czasie edukacji zdalnej.
3
Umiejętność udokumentowania z wykorzystaniem podanych wzorów - wszelkich działań związanych z pracą z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Od marca 2020 r. edukacja szkolna z formy stacjonarnej
przeniosła się w wirtualną przestrzeń, co w wielu obszarach pracy szkoły –
dotychczas unormowanych, ujednoliconych i działających sprawnie – spowodowało
wiele zawirowań, zaburzeń i trudności. Szczególnie
dotyczy to właśnie działań związanych z organizacją i udzielaniem pomocy
psychologiczno-pedagogicznej, z rewalidacją czy pracą nauczycieli tzw.
wspomagających. Jak realizować tę pracę? Jak ją zewaluować? Jak przygotować
niezbędne dokumenty, które często powinny powstać zespołowo, we współpracy ze
specjalistami – nie tylko szkolnymi, ale i rodzicami. Czy i w jaki sposób
należy je modyfikować?
Na te i inne pytania uczestnicy szkolenia odpowiedzi
otrzymają, oparte na aktualnych zapisach prawa oświatowego oraz doświadczeniu
prowadzących. Zapraszamy!
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.