Rozwijanie myślenia twórczego i umiejętności uczenia się - zadania szkoły wynikające z podstawy programowej i rozporządzenia o pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Korzyści

1

Uczestnik szkolenia wie jakie zadania szkoły wynikają z podstawy programowej i rozporządzenia o pomocy psychologiczno-pedagogicznej

2

Przekazuje uczniom strategie i sposoby uczenia się

3

Wie jak rozwijać myślenie twórcze i umiejętności uczenia się u uczniów.

Opis

Największe niebezpieczeństwo dla uczniów wiąże się z konsekwencjami psychicznymi i rozwojowymi. Rozwiązania wdrażane w systemie edukacji powinny uwzględniać w tej samej mierze wymagania sanitarne, co wymagania związane z ochroną zdrowia psychicznego i fizycznego oraz wspieraniem rozwoju osobistego i społecznego uczniów.

Program szkolenia

  • Proces uczenia się u uczniów w różnym wieku.
  • Tajemnice pamięci.
  • Mity związane z efektywnym uczeniem się.
  • Skuteczne strategie i sposoby uczenia się.
  • Cechy charakterystyczne myślenia twórczego.
  • Metody i sposoby rozwijania myślenia twórczego i umiejętności uczenia się u uczniów.
  • Praktyczne wskazówki jak pracować w tym zakresie z uczniami w szkole.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.

dowiedz się więcej

Śledź nas