Online: Doskonała obsługa trudnych klientów przez pracowników urzędu

14-04-2021 ONLINE 10:00 - 13:45

Korzyści

1

Łatwiejsza obsługa klientów, w tym klientów trudnych

2

Radzenie sobie w konfliktowych sytuacjach

3

Większa satysfakcja z wykonywanej pracy

Opis

• Szkolenie pozwoli rozwinąć praktyczne umiejętności pracowników urzędu w zakresie obsługi klientów. Dzięki szkoleniu pracownicy poznają zasady postępowania podczas trudnych rozmów z klientami. Ponieważ szkolenie będzie miało praktyczny charakter, poznane umiejętności będzie można łatwo i błyskawicznie zastosować podczas w bieżącej obsługi klientów Państwa urzędu. • Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatów online. Podczas szkolenia zostaną wykorzystane aktywne metody nauczania: scenki z obsługi klientów, analizy przykładów, dyskusje nad przykładami zgłaszanym przez uczestników. Adresaci szkolenia • Dyrektorzy i kierownicy administracji publicznej. • Pracownicy obsługujący klientów.

Program szkolenia

  • Zachowania budujące wiarygodny i przyjazny wizerunek urzędnika
  • Mowa ciała ułatwiająca rozmowę z klientem
  • Najlepsze miejsce do rozmów z trudnymi klientami
  • Zalecenia w zakresie standardów ubrania i rekwizytów
  • Budowanie przyjaznej atmosfery w rozmowie z klientami
  • Budowanie klimatu zgodności
  • Pozytywna komunikacja
  • Zasady przekazywania negatywnych informacji
  • Zakazane tematy
  • Radzenie sobie z wymówkami i obiekcjami klientów
  • Zasady odpowiadania na obiekcje
  • Odpowiadanie na obiekcje metodą „kanapki”
  • Odpowiadanie na obiekcje metodą „tak - i …”
  • Odpowiadanie na obiekcje metodą zamiany obiekcji w zaletę
  • Odpowiadanie na obiekcje metodą zadawania pytań
  • Zasady odpowiadania na wymówki
  • Zasady prowadzenia rozmów z trudnymi klientami
  • Prowadzenie rozmów ze zdenerwowanymi klientami
  • Prowadzenie rozmów z przemądrzałymi klientami
  • Prowadzenie rozmów z nieuprzejmymi klientami
  • Zasady skutecznego przyjmowania skarg
  • Sztuka przyjaznego przekonywania klientów
  • Dobór skutecznych słów
  • Język korzyści dla klienta urzędu
  • Przekonująca argumentacja

Wykładowca

Mariusz Głowacki

wykładowca Instytutu Kształcenia EKO-TUR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych dla nauczycieli i dyrektorów szkół. Od 15 lat pracuje jako szkoleniowiec i doradca. Specjalizuje się w technikach promocji, budowaniu wizerunku, podnoszeniu umiejętności komunikacyjnych, sztuce negocjacji. Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadził zajęcia z negocjacji i mediacji na Wydziale Psychologii Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej.

Szkolenia otwarte

Cena:560,00 zł /osoba

Co otrzymujesz w ramach szkolenia?

Certyfikat Instytutu Kształcenia Eko-Tur

Certyfikat Instytutu Kształcenia Eko-Tur w formie elektronicznej

Materiały w formie książkowej

Materiały w formie elektronicznej

Gotowe wzory dokumentów

Gotowe wzory dokumentów

Możliwość zapłaty 14 dni po szkoleniu

Możliwość zapłaty 14 dni po szkoleniu

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Doradztwo prawne

Już wkrótce

Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas