Akredytacja
1
Uczestnicy znają zasady i funkcje oceniania wewnątrzszkolnego
2
potrafią budować poprawne prawnie i merytorycznie systemy oceniania wewnętrznego
3
rozumieją skutki oceniania dla funkcjonowania ucznia i szkoły
Wśród 10 kierunków realizacji polityki oświatowej państwa na rok szkolny
2023/24 mamy kilka kontynuacji. Ważne są sprawy wychowawcze, doskonalenie
kompetencji nauczycieli w różnych obszarach. Wśród nich zagadnienie nowe, wskazujące na wagę problematyki. Mowa o „priorytecie” określonym
jako Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania
wewnątrzszkolnego.
Ocenianie to wyjątkowo
skomplikowany proces, angażujący nauczycieli, uczniów i ich rodziców oraz
poniekąd – całe społeczeństwo. Decyduje nie tylko o tym, kto i gdzie będzie się
uczył, jakie wybierze studia, jaki zawód będzie wykonywał, ale również o
kondycji psychofizycznej, poczuciu własnej wartości i samostanowieniu młodego
człowieka. Dodatkowo od dłuższego czasu toczą się w różnych gremiach dość
krytyczne dyskusje dotyczące oceniania w szkołach. W tym kontekście nic dziwnego, iż taki temat
pojawił się wśród kierunków polityki oświatowej państwa.
Zapraszamy na nasze szkolenie, które przeprowadzi uczestników przez prawne
aspekty oceniania, wskaże na możliwości nowoczesnego oceniania oraz zaprosi do
refleksji nad różnorodnymi aspektami tego wielowarstwowego i trudnego procesu.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.