Jakie obszary pracy szkoły należy uwzględnić w półrocznym podsumowaniu z uwzględnieniem specyfiki pracy szkoły w warunkach panującej pandemii COVID-19. Podstawowe zadania dyrektora szkoły w tym zakresie

Korzyści

1

Przygotowanie dyrektorów szkół do podsumowania pracy szkoły za półrocze z uwzględnieniem specyfiki pracy szkoły w tym okresie - funkcjonowanie w warunkach pandemii COVID-19.

2

Wskazanie obszarów pracy szkoły jakie muszą być uwzględnione podczas podsumowania półrocznego.

3

Wdrożenie dyrektorów do dobrego przygotowania się do podsumowania - wyposażenie w pakiet dokumentów ułatwiających to zadanie.

Opis

W związku z panującą pandemią COVID-19 w bieżącym roku szkolnym, szkoły funkcjonują w oparciu o często i szybko zmieniające się przepisy prawa. Dlatego też zbliżające się podsumowanie półrocza będzie dużym wyzwaniem dla dyrektorów szkół, bowiem przyszło im zarządzać szkołami w niecodziennych warunkach pracy. Jest więc oczywistym, że tegoroczne podsumowanie półrocza może wymagać więcej pracy niż zwykle. Co ważne, w ocenie efektów półrocznej pracy należy również uwzględnić stopień realizacji zadań wynikających z priorytetów MEN ale również specyfikę pracy szkoły w tym okresie a więc również formuły pracy w jakich szkoły od pierwszego września już pracowały między innymi nauczanie hybrydowe i zdalne. Podczas szkolenia podpowiadamy, jakie obszary funkcjonowania szkoły należy podsumować i w jaki sposób tego dokonać mając na uwadze specyfikę pracy szkół w tym okresie.

Program szkolenia

  • Przepisy prawa oświatowego odnoszące się do czynności związanych z podsumowaniem półrocza pracy szkoły z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej
  • Obowiązki dyrektora szkoły w zakresie przygotowania i prowadzenia półrocznego podsumowującego zebrania rady pedagogicznej.
  • Obszary funkcjonowania szkoły, które należy uwzględnić w podsumowaniu półrocza
  • Formułowanie wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z uwzględnieniem wyników podsumowania, wniosków z nadzoru pedagogicznego oraz aktualnej sytuacji zagrożenie epidemiologicznego
  • Konstruowanie sprawozdania z nadzoru pedagogicznego z uwzględnieniem różnych form pracy szkoły w okresie ograniczenia jej funkcjonowania

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas