Akredytacja
1
analiza stanu aktualnego i przyczyn zmian w zakresie edukacji włączającej
2
poznanie modelu i kierunków projektowanych zmian
3
poznanie zadań, ról i obowiązków kadry pedagogicznej.
Wielkimi krokami zbliża
się wprowadzenie szeregu zmian w zakresie kształcenia uczniów o specjalnych
potrzebach edukacyjnych oraz zmiana modelu edukacji włączającej. Są to zaiste
zmiany rewolucyjne, związane m.in. ze zmianą funkcji poradni psychologiczno- pedagogicznej,
wprowadzenia diagnozy funkcjonalnej, realizowanej przez zespoły nauczycieli w
szkole, przygotowanie dla każdego potrzebującego ucznia spersonalizowanych
programów nauczania i wiele innych. Projektowane rozwiązania są zupełnie nowe i
wymagające ogromu pracy na poziomie szkoły.
Zachęcamy do bliższego
poznania tego, co czeka szkoły, dyrektorów, specjalistów i nauczycieli w
najbliższym czasie.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.