Akredytacja
1
Uczestnicy znają zasady dostosowania metod, form oraz środowiska edukacyjnego do potrzeb uczniów
2
konstruują wymagania edukacyjne na poszczególne oceny
3
dostosowują wymagania edukacyjne do potrzeb konkretnego ucznia w zespole klasowym
Od
dawna wielkim problemem w szkolnej sali jest różnicowanie pracy zwane też
indywidualizacją. Jakie metody pracy wybrać, jak zorganizować lekcję, jak
oceniać, czego wymagać, mając w oddziale uczniów o różnych
potrzebach i z różnymi trudnościami? Jak dostosować wymagania edukacyjne, aby
działać zgodnie z prawem ale też brać
pod uwagę możliwości naszych wychowanków? Oczywiście na szkoleniu nie
dostaniemy „gotowca” czy „wzorca”, który można automatycznie zastosować.
Dostaniemy procedurę postępowania (oraz przykłady z jednego
przedmiotu), która prowadzi do tego, iż każdy nauczyciel, znając swojego
ucznia, będzie wiedział jak przygotować dostosowane wymagania edukacyjne na
poszczególne oceny śródroczne i roczne.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna