Akredytacja
1
Znajomość podstawowej wiedzy związanej z zagadnieniem coachingu (założenia, cele, znaczenie przekonań).
2
Umiejętność posługiwania się wybranymi technikami coachingowymi w stawianiu i realizowaniu celów rozwojowych dyrekcji szkoły i kadry nauczycieli.
3
Umiejętność zastosowanie nowoczesnego narzędzia wsparcia rozwojowego w relacji nauczyciel - uczeń.
4
Umiejętność powiązania warunków osiągania celów z możliwościami uczestników relacji coachingowej.
5
Określenie aktualnych celów zawodowych uczestników oraz potrzeb w zakresie doskonalenia umiejętności
Coaching to w najprostszym ujęciu rozmowa lub seria rozmów o charakterze rozwojowym jednej osoby z drugą, a w przypadku pracy grupowej, z zespołem kadry pedagogicznej.
Osoba występująca w roli trenera/coacha zmierza do takiego ukształtowania rozmowy, która przyniesie korzyści drugiej osobie (nauczycielowi, podopiecznemu, uczniowi) lub zespołowi, w sposób nawiązujący do procesów uczenia się i rozwoju.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna