Akredytacja
1
Uczestnik po szkoleniu zna przyczyny zakłóceń w komunikowaniu się i wie jak z nimi sobie radzić
2
Wie jak zmotywować uczniów poprzez budowanie autorytetu kompetencji
3
Ma świadomość jak ważną rolę w jego pracy odgrywają umiejętności interpersonalne nauczyciela
Konieczne jest
uświadomienie wychowawcom ich roli i wpływu oraz wskazanie prostych sposobów
troski o kondycję psychiczną uczniów (zwykłe rozmowy, zainteresowanie
przeżyciami uczniów, proste zabawy integracyjne, wstępne rozpoznanie dotyczące
liczby uczniów o bardzo złej kondycji psychicznej, którzy mogą wymagać większej
pomocy). Docenienie roli wychowawcy jest pilną potrzebą czasu epidemii, ale
może stanowić ważny krok w trwałej odbudowie ETOSU WYCHOWAWCY, który jest
głęboko zakorzeniony w polskiej tradycji i kulturze, a który w ostatnich
dziesięcioleciach stopniowo zanikał.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna