Akredytacja
1
Łatwiejsza obsługa klientów, w tym klientów trudnych
2
Radzenie sobie w konfliktowych sytuacjach
3
Większa satysfakcja z wykonywanej pracy
4
Mniej skarg ze strony klientów
5
Pozytywny wizerunek urzędu w lokalnej społeczności
· Szkolenie
pozwoli rozwinąć praktyczne umiejętności pracowników urzędu w zakresie obsługi
klientów. Dzięki szkoleniu pracownicy poznają zasady postępowania podczas trudnych
rozmów z klientami. Ponieważ szkolenie będzie miało praktyczny charakter,
poznane umiejętności będzie można łatwo i błyskawicznie zastosować podczas w
bieżącej obsługi klientów Państwa urzędu.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna