Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Programowanie wizualne z wykorzystaniem programu BALTIE

Kategoria: Nowe technologie w placówce oświatowej


Opis szkolenia

Rozwój współczesnego świata opiera się na wiedzy. Wiedza, poznawanie nowych obszarów są równoznaczne z progresem i nabywaniem kompetencji przyszłości. Nowoczesny proces dydaktyczny opiera się w dużym stopniu na edukacji cyfrowej. Edukacja cyfrowa zwiększa efektywność uczenia, rozwija kluczowe umiejętności społeczne, uczy pracy w grupie. Technologie cyfrowe uczą kreatywności, logicznego myślenia. Dzięki narzędziom i programom cyfrowym uczniowie chętnie sięgają po wiedzę, aktywnie uczestniczą w zajęciach, przyswajają nowe tematy niezwykle efektywnie. Jedną z bardziej efektywnych metod jest programowanie wizualne. Witamy w świecie programowania z wykorzystaniem programu BALTIE.

Korzyści ze szkolenia


Nauczyciele po odbytym szkoleniu:
 znają podstawy programowania
 mają kompetencje w programowaniu wizualnym z wykorzystaniem programu Baltie
 umieją sprawnie poruszać się w świecie Czarodzieja (postać z programu Baltie), budować, czarować i programować pierwsze elementy
 wiedzą jak tworzyć elementy, budowle, animacje
 współpracują z uczniem wykorzystując elementy programowania wizualnego w zakresie danego przedmiotu szkolnego

Program szkolenia


1.   Podstawowe funkcje programu Baltie,  komendy, terminologia.
2.   Wprowadzenie do programu Baltie, poznaj Czarodzieja.
3.   Edytor graficzny, tworzenie rysunków i obrazów z programem Paint.
4.   Tryb pierwszy w programie Baltie:  budowanie - scena, przedmiot, bank przedmiotów.
5.   Tryb drugi w programie Baltie: czarowanie - tworzenie, zapisanie sceny, zabawa z programem.
6.   Tryb trzeci w programie Baltie: programowanie: przesuwanie przedmiotów, tworzenie pierwszego programu, pierwsze animacje.

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE