Akredytacja
1
Uczestnicy poznają podstawowe kierunki zmian w edukacji otwartej/ włączającej
2
poznają przykładowe narzędzia diagnostyczne wraz z ich wykorzystaniem
3
przeanalizują zakres zadania własnych, w kontekście nowych rozwiązań
W
najbliższym roku szkolnym 2022/23 czekają nas zmiany w zakresie kształcenia
uczniów z różnorodnymi trudnościami i niepełnosprawnościami, oparte o model
edukacji otwartej. Zmiany zakładają scalenie pomocy i wsparcia udzielanego
dzieciom i uczniom w szkole, ściśle współpracującej z instytucjami
zewnętrznymi. Pojawia się wiele nowych zadań dyrektora, wielospecjalistycznych
zespołów nauczycielskich oraz szkolnych specjalistów. Pojawią się też nowe
narzędzia – dostępne szkołom – do przeprowadzenia pełnej, wszechstronnej
diagnozy ucznia, tzw. diagnozy funkcjonalnej.
Zapraszamy
Państwa na szkolenie, które przeprowadzi uczestników przez system zmian w
szkole dotyczących uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi. Porównamy
stan aktualny z nowymi rozwiązaniami, wskazując obszary, które wymagają
dodatkowej wiedzy i umiejętności kadry szkolnej.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna