Akredytacja
1
Uczestnicy znają podstawy prawne organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
2
dokumentują swoje działania w tym zakresie
3
efektywnie współpracują na rzecz wspomagania dziecka ze specjalistami, rodzicami
4
podejmują skuteczne działania interwencyjne w określonych sytuacjach.
Edukacja
włączająca, która staje się faktem na naszych oczach, obejmuje również
najmłodsze dzieci z różnorodnymi dysfunkcjami. Podstawą korzystnych zmian w
rozwoju dziecka niepełnosprawnego jest podjęcie działań kompleksowych jak najwcześniej.
Temu celowi przyświeca organizacja wczesnego wspomagania rozwoju. Adresowana
jest do dzieci, u których wykryto
niepełnosprawność do czasu rozpoczęcia nauki w szkole. Całość działań
wspierających odbywa się poprzez działania zespołowe skierowane do dziecka i
jego rodziny. Wejście w sprawy rodziny pozwala specjalistom zaobserwować
wszelkie niepokojące oznak i dzięki temu umożliwia ochronę małoletnich przed
krzywdzeniem i wszczynanie procedury ochrony przed przemocą domową.
W
proponowanym szkoleniu przybliżymy organizację wczesnego wspomagania rozwoju
dziecka od strony założeń prawno-organizacyjnych oraz wszelkich działań
interwencyjnych związanych z ochroną dziecka.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna
Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.