Akredytacja
1
Słuchacz poznaje różne, dopuszczalne prawnie, środki komunikacji, łączności, służące zdalnemu zorganizowaniu zebrania rady pedagogicznej
2
Uczestnik odróżnia kompetencje stanowiące od opiniodawczych, potrafi formułować wnioski i utrwalać je w protokole sporządzonym zgodnie z regulaminem rady pedagogicznej
3
Uczestnik potrafi przygotować wystąpienia, niezbędne materiały dla potrzeb udziału w zebraniu rady pedagogicznej przeprowadzonej zdalnie
4
Słuchacz potrafi zaproponować zmiany do regulaminu rady pedagogicznej, stanowiące szczegółowe rozwiązania wynikające z potrzeb szkoły, w okresie czasowego ograniczenia jej działania
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna