Indywidualizacja procesu wychowania oraz edukacji w przedszkolu

Korzyści

1

Wiedza jak wykorzystać czas i przestrzeń do procesu indywidualizacji pracy z dzieckiem.

2

Rozumienie potrzeb wsparcia dziecka dysfunkcyjnych.

3

Umiejętność rozpoznania potrzeb dziecka mającego problemy wychowawcze wynikające z ukrytych dysfunkcji oraz niepełnosprawności.

Opis

Każde Grono Pedagogiczne jest niepowtarzalne i wymaga indywidualnego podejścia, dlatego też za każdym razem, zanim nasz wykładowca przekroczy progi Twojej szkoły, placówki staramy się dokładnie ustalić oczekiwania oraz potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu każdy uczestnik zostanie wyposażony w pakiet informacji, jakie zadania powinien wykonać, by placówka mogła poprawnie funkcjonować, a jego praca przynosiła satysfakcję i pozytywne efekty

Program szkolenia

  • Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych, wynikających z ukrytych dysfunkcji oraz niepełnosprawności
  • Analiza opinii oraz orzeczeń
  • Rodzaje dysfunkcji oraz wpływ czynników biologicznych oraz środowiskowych na funkcjonowanie dziecka
  • Metody oraz formy pracy wykorzystywane w pracy z dzieckiem w pracy indywidualnej
  • Wykorzystanie przestrzeni sali oraz placu zabaw, zabawek oraz pomocy dydaktycznych do indywidualizacji zajęć z dzieckiem wymagającym wsparcia oraz szczególnej uwagi
  • Współpraca z rodzicem dziecka wymagającego indywidualizacji procesu wychowawczego

Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej

Śledź nas