Akredytacja
1
Uczestnicy po szkoleniu znają podstawowe terminy i akty prawne związane z edukacją uczniów niepełnosprawnych.
2
Uczestnicy szkolenia rozpoznają możliwości uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i odpowiednio modyfikują procesy edukacyjne w klasie, wykorzystują wiedzę do realizacji idei edukacji włączającej.
Przygotowywane w edukacji zmiany coraz bardziej otwierają
szkoły ogólnodostępne na różnorodne potrzeby uczniów niepełnosprawnych.
Stworzone zostały podstawy do wdrażania idei edukacji włączającej w każdej
placówce. Cóż to takiego? O co chodzi z "włączaniem? Czy to znaczy to samo
co integracja? Jakie obowiązki nakłada na szkoły, nauczycieli, pracowników?
Jakie perspektywy otwiera przed uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia
specjalnego?
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna