Doskonała obsługa trudnych klientów przez pracowników urzędu

Korzyści

1

Łatwiejsza obsługa klientów, w tym klientów trudnych

2

Radzenie sobie w konfliktowych sytuacjach

3

Większa satysfakcja z wykonywanej pracy

4

Mniej skarg ze strony klientów

5

Pozytywny wizerunek urzędu w lokalnej społeczności

Opis

·       Szkolenie pozwoli rozwinąć praktyczne umiejętności pracowników urzędu w zakresie obsługi klientów. Dzięki szkoleniu pracownicy poznają zasady postępowania podczas trudnych rozmów z klientami. Ponieważ szkolenie będzie miało praktyczny charakter, poznane umiejętności będzie można łatwo i błyskawicznie zastosować podczas w bieżącej obsługi klientów Państwa urzędu.

Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatów online. Podczas szkolenia zostaną wykorzystane aktywne metody nauczania: scenki z obsługi klientów, analizy przykładów, dyskusje nad przykładami zgłaszanym przez uczestników

Program szkolenia

  • Zachowania budujące wiarygodny i przyjazny wizerunek urzędnika
  • Budowanie przyjaznej atmosfery w rozmowie z klientami
  • Radzenie sobie z wymówkami i obiekcjami klientów
  • Zasady prowadzenia rozmów z trudnymi klientami
  • Sztuka przyjaznego przekonywania klientów

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.

dowiedz się więcej

Śledź nas