Przygotowanie szkoły z niskimi wynikami egzaminu ósmoklasisty do kontroli kuratoryjnej w roku szkolnym 2024 - 2025.

Korzyści

1

Uczestnicy znają i wykorzystują w praktyce zależności pomiędzy efektywną lekcją a wynikami egzaminu ósmoklasisty

2

potrafią skutecznie analizować wyniki egzaminu ósmoklasisty i formułować wnioski do dalszych działań

3

planują efektywne działania, mające wpływ na poprawę wyników dydaktycznych.

Opis

W roku szkolnym 2024/25 w ramach kontroli kuratoryjnej zostaną sprawdzone i ocenione działania dyrektora szkoły w ramach nadzoru pedagogicznego, szczególnie tam, gdzie uczniowi uzyskali niskie wyniki. Szkoły podstawowe, które uzyskały najniższe wyniki z egzaminu ósmoklasisty muszą się przygotować do takowej kontroli.

Warto już teraz przyjrzeć się grupom czynników –  społecznych, indywidualnych, pedagogicznych, na które mamy wpływ i możemy eliminować lub minimalizować niekorzystne oraz budować i wzmacniać pozytywne aspekty, które stanowią o wynikach egzaminów zewnętrznych: jak wygląda analiza wyników, doskonalenie zawodowe rady pedagogicznej, mindset nauczycieli, efektywność wszystkich zajęć edukacyjnych (nie tylko przedmiotów egzaminacyjnych), dbałość o kształcenie kompetencji przekrojowych, zaangażowanie rodziców i wiele, wiele innych.

Zapraszamy Państwa – dyrektorów, wicedyrektorów, liderów zespołów przedmiotowych oraz rady pedagogiczne  na szkolenie, które przygotuje do kontroli kuratoryjnej ale przede wszystkim uświadomi, na co mamy wpływ i co możemy zmienić, aby nasi uczniowie uzyskiwali wyższe efekty dydaktyczne.

Program szkolenia

  • Analiza czynników mających wpływ na wyniki egzaminów zewnętrznych.
  • Efektywność zajęć edukacyjnych a wyniki egzaminu
  • Co ma szkolne koło wolontariatu/ klub sportowy / koło taneczne (itp.) do wyników egzaminów zewnętrznych
  • Co nam daje analiza wyników egzaminów wewnętrznych/ próbnych – jak je planować, oceniać i wykorzystywać
  • Egzamin zewnętrzny – analiza wyników: kto, po co i w jaki sposób
  • Od wyników do wniosków – zamknięty krąg czy twórcze, innowacyjne ścieżki – różne możliwości interpretacyjne
  • Planowanie działań na podstawie wyników egzaminu czyli co możemy indywidualnie, grupowo i razem z innymi
  • Działamy – jak nie zgubić celu po drodze czyli o monitorowaniu i doskonaleniu zawodowym
  • Rola dyrektora w procesie planowania lepszych efektów dydaktycznych – na podsumowanie

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej

Śledź nas