Akredytacja
1
Uczestnicy znają i wykorzystują w praktyce zależności pomiędzy efektywną lekcją a wynikami egzaminu ósmoklasisty
2
potrafią skutecznie analizować wyniki egzaminu ósmoklasisty i formułować wnioski do dalszych działań
3
planują efektywne działania, mające wpływ na poprawę wyników dydaktycznych.
W
roku szkolnym 2024/25 w ramach kontroli kuratoryjnej zostaną sprawdzone i
ocenione działania dyrektora szkoły w ramach nadzoru pedagogicznego,
szczególnie tam, gdzie uczniowi uzyskali niskie wyniki. Szkoły podstawowe,
które uzyskały najniższe wyniki z egzaminu ósmoklasisty muszą się przygotować
do takowej kontroli.
Warto
już teraz przyjrzeć się grupom czynników – społecznych, indywidualnych, pedagogicznych,
na które mamy wpływ i możemy eliminować lub minimalizować niekorzystne oraz
budować i wzmacniać pozytywne aspekty, które stanowią o wynikach egzaminów
zewnętrznych: jak wygląda analiza wyników, doskonalenie zawodowe rady
pedagogicznej, mindset nauczycieli, efektywność wszystkich zajęć edukacyjnych
(nie tylko przedmiotów egzaminacyjnych), dbałość o kształcenie kompetencji
przekrojowych, zaangażowanie rodziców i wiele, wiele innych.
Zapraszamy
Państwa – dyrektorów, wicedyrektorów, liderów zespołów przedmiotowych oraz rady
pedagogiczne na szkolenie, które
przygotuje do kontroli kuratoryjnej ale przede wszystkim uświadomi, na co mamy
wpływ i co możemy zmienić, aby nasi uczniowie uzyskiwali wyższe efekty
dydaktyczne.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna