Akredytacja
1
Wiedza teoretyczna oraz praktyczne narzędzia do pracy z uczniami z SPD.
2
Umiejętność dostrzeżenia i interpretacji niepokojących objawów u ucznia, prowadzenia rozmów z rodzicami o potrzebie kontaktu ze specjalistą.
3
Umiejętność zastosowania praktycznych metod wspierania uczniów z SPD w codziennych sytuacjach szkolnych.
Zaburzenia przetwarzania sensorycznego dotykają coraz większej grupy uczniów. Ich objawy często utrudniają życie nie tylko samym dzieciom, ale również nauczycielom – objawy tych zaburzeń przypominają bowiem ADHD. Skąd się biorą zaburzenia integracji sensorycznej? Co oznaczają? Jak wspierać ucznia z takimi zaburzeniami? Kto może pomóc w diagnostyce i terapii?
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna