Identyfikacja dziecka w sytuacji kryzysowej

Korzyści

1

Umiejętność rozpoznawania sytuacji kryzysowych i ich wpływu na psychikę dziecka

2

Nauka strategicznego udzielania wsparcia dziecku doświadczającego kryzysu lub kryzysów zwielokrotnionych

3

Poznanie schematu pracy z dziećmi i młodzieżą po długotrwałym wykluczeniu społecznym

Opis

Lada dzień wrócimy wszyscy do szkół. Pandemia na każdym odcisnęła swoje piętno, ale najbardziej dała się we znaki dzieci i młodzieży, którzy odizolowani społecznie, od ponad roku zmagają się ze zwielokrotnionymi  kryzysami – e-learningu, rozpadu grupy rówieśniczej, niekiedy rozpadu rodziny, pogarszającym się samopoczuciem. Czy można temu jakoś zapobiec? Jak pracować z dzieckiem doświadczającym głębokiego kryzysu? O tym dowiecie się Państwo z naszego szkolenia.

Program szkolenia

  • Czym jest sytuacja kryzysowa i jaki ma wpływ na psychikę dziecka?
  • Diagnozowanie środowiska szkolnego w kontekście pandemii.
  • Modyfikacja szkolnego programu wychowawczo-profilaktycznego pod kątem zwalczania skutków izolacji społecznej.
  • Schemat pomocy udzielanej dziecku w sytuacji kryzysowej.
  • Wsparcie rodziców dziecka w sytuacji kryzysowej.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.

dowiedz się więcej

Śledź nas