Akredytacja
1
W wyniku udziału w zajęciach, uczestnicy znają prawo oświatowe dotyczące sytuacji, w których należy przeprowadzić i oceniać lekcje,
2
potrafią wyróżnić i ocenić kluczowe elementy metodyczne każdych zajęć edukacyjnych
3
obserwują kompetencje miękkie w pracy nauczyciela i potrafią dokonać właściwej ich oceny
Pokazanie własnych
umiejętności przez nauczyciela w zakresie prowadzenia poprawnej pod każdym
względem lekcji to jedno z podstawowych kryteriów uzyskiwania stabilizacji
zawodowej, poprzez stopnie awansu oraz pozytywną ocenę pracy. W ciągu zaledwie
45 minut należy pokazać poprawność merytoryczną i metodyczną zajęć,
zaprezentować się jako nauczyciel, który jest organizatorem procesu uczenia się
– skutecznego i efektywnego. To trudna sztuka, zwłaszcza jeśli do tego często
dochodzi stres, negatywne emocje i brak doświadczenia.
Ale jeszcze trudniejszą
sztuką jest to, aby patrząc z boku zaobserwować wszelkie aspekty zajęć,
dostrzec relacje nauczyciela z uczniami, jego swobodę w wykorzystaniu
właściwych metod czy środków, celowość określonych elementów lekcji. To przede
wszystkim zadanie dyrektora: poprowadzić właściwie proces obserwacji i oceny
zajęć, uwzględniając specyfikę przedmiotu czy też szkoły i uczniów.
Zapraszamy Państwa na
szkolenie, które przeprowadzi osoby sprawujące nadzór – dyrektora,
wicedyrektora, ale też mentora przez proces obserwacji i oceny zajęć.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna