Akredytacja
1
Zrozumienie obowiązków szkoły wynikających z Rozporządzenia MEN w zakresie diagnozy czynników ryzyka i ochronnych.
2
Umiejętność stosowania narzędzi diagnostycznych adekwatnych do specyfiki szkół artystycznych.
3
Rozwijanie kompetencji w zakresie analizy danych i wyciągania praktycznych wniosków.
4
Nabycie umiejętności opracowania harmonogramu działań wychowawczo-profilaktycznych.
5
Wzmocnienie świadomości nauczycieli w zakresie wczesnego rozpoznawania i reagowania na zachowania ryzykowne.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, każda szkoła
artystyczna ma obowiązek corocznego przeprowadzenia diagnozy czynników
chroniących i czynników ryzyka, w tym zachowań ryzykownych związanych z
używaniem substancji psychoaktywnych. Prawidłowo zrealizowana diagnoza pozwala
na rzetelne określenie potrzeb uczniów, ich środowiska oraz realnych zagrożeń,
a w konsekwencji – na opracowanie skutecznego programu
wychowawczo-profilaktycznego.
Szkolenie skierowane jest do dyrektorów, pedagogów,
psychologów oraz nauczycieli szkół artystycznych. Uczestnicy dowiedzą się, jak
przeprowadzić diagnozę zgodnie z wymaganiami prawnymi, jak analizować wyniki i
na ich podstawie przygotować harmonogram działań wychowawczo-profilaktycznych
odpowiadający specyfice środowiska artystycznego.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna