Wpływ indywidualnego stylu uczenia się na efekty pracy ucznia

Korzyści

1

uczestnik pozna różne style uczenia się

2

uczestnik umiejętnie dostosuje metody pracy do potrzeb ucznia

3

uczestnik zwiększy skuteczność w zakresie wspierania ucznia w rozwoju

Opis

Opublikowany w sierpniu 2020 r. raport Najwyższej Izby Kontroli wykazał, że większość szkół nie diagnozuje potrzeb uczniów w zakresie dotyczącym poprawy umiejętności uczenia się. Udział w szkoleniu ułatwi Państwu umiejętne rozpoznanie strategii uczenia się uczniów i odpowiednie dobranie metod i technik pracy z nimi. Dowiecie się Państwo jak rozwijać kompetencje kluczowe w zakresie umiejętności uczenia się, a w konsekwencji jak zwiększyć zaangażowanie i motywację uczniów oraz jak wzmocnić współpracę z rodzicami. 

Program szkolenia

  • Podstawy prawne związane z indywidualizacją pracy z uczniem
  • Indywidualne style uczenia się uczniów oraz narzędzia do diagnozy preferowanego stylu uczenia się
  • Metody i techniki pracy z uczniami o różnych strategiach uczenia się
  • Współpraca z rodzicami dzieci słuchowców, wzrokowców i kinestetyków
  • Teoria Wielorakich Inteligencji dr Howarda Gardnera

Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Doradztwo prawne

Już wkrótce

Wydawnictwo promienistych

Już wkrótce

Śledź nas