Sprawdzone strategie pracy w edukacji włączającej czyli jak pracować w zróżnicowanej klasie

Korzyści

1

Szczegółowy opis modelu uczenia i nauczania

2

Przegląd strategii nauczania w edukacji włączającej

3

Projektowanie fragmentów lekcji z wykorzystaniem wybranych strategii nauczania.

Opis

W odpowiedzi na zmiany wdrażane przez MENiS wychodzimy na przeciw potrzebom szkół w zakresie edukacji włączającej, która coraz bardziej będzie wdrażana w polskich szkołach. To szkolenie ma być źródłem informacji dla nauczycieli którzy poszukują skutecznych strategii w pracy w zróżnicowanej klasie, które maja potwierdzenie w solidnych podstawach badawczych oraz sprawdzonych teoriach w klasie przez nauczycieli praktyków.  

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do uczenia
  • Kilka słów o motywacji - co pomaga, co przeszkadza w zróżnicowanej klasie?
  • Model uczenia i nauczania.
  • Przegląd strategii wspierających pracę w zróżnicowanej klasie obejmujące opis strategii, kilka słów podstaw teoretycznych, zarys wariantów na lekcji wraz z przykładami.
  • Omówienie poznanych strategii wskazując ryzyko, korzyści zastosowania na lekcji oraz krótkie podsumowanie
  • Praca warsztatowa - wspólnie projektujemy lekcje z wybranymi strategiami.
  • Elementy „dobrej, uczącej lekcji” oraz przykłady narzędzi ICT wspierające ich realizację.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej

Śledź nas