Akredytacja
1
uczestnicy znają podstawowe cele działań wychowawczych i profilaktycznych w szkole
2
budują adekwatny do potrzeb program
3
realizują działania wychowawczo-profilaktyczne w sposób świadomy w różnych obszarach pracy szkoły
Okres
pandemii zostawi ogromne spustoszenie w relacjach społecznych oraz w zdrowiu
psychicznym, emocjonalnym naszych uczniów. Ażeby znowu odbudować szkolne i
klasowe wspólnoty, integrować wychowanków, wspierać ich w rozwiązywaniu i
przeżywaniu trudnych sytuacji powinniśmy nieco odejść od przeważającej
dydaktyki i docenić wychowawczą funkcję
szkoły. Przepisy prawa oświatowego wprost obligują szkoły do podejmowania
takich działań, a wyniki różnorodnych badań powinny nas do tego dodatkowo
dopingować.
Proponujemy
Państwu przypomnienie oraz uaktualnienie tematu, który teoretycznie znamy. Czy
jednak w codziennej pracy skupiamy się na jego realizacji? Czy program wychowawczo -profilaktyczny
autentycznie odpowiada potrzebom tej konkretnej placówki, tych konkretnych
uczniów? Czy jest autentycznie realizowany w sposób świadomy, skuteczny i
efektywny? Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź, w poniżej
przedstawionym szkoleniu.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna