Diagnoza jako podstawa pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Narzędzia diagnostyczne

Korzyści

1

Uczestnicy znają podstawy prawne prowadzenia nauczycielskiej diagnozy.

2

Uczestnicy szkolenia korzystają z dostępnych narzędzi diagnozy pedagogicznej.

3

Na podstawie wyników diagnozy uczestnicy planują i modyfikują swoją pracę.

Opis

Każde Grono Pedagogiczne jest niepowtarzalne i wymaga indywidualnego podejścia, dlatego też za każdym razem, zanim nasz wykładowca przekroczy progi Twojej szkoły, placówki staramy się dokładnie ustalić oczekiwania oraz potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu każdy uczestnik zostanie wyposażony w pakiet informacji, jakie zadania powinien wykonać, by placówka mogła poprawnie funkcjonować, a jego praca przynosiła satysfakcję i pozytywne efekty.

Program szkolenia

  • Podstawy prawne przeprowadzania nauczycielskiego rozpoznawania potrzeb, możliwości, potencjału uczniów.
  • Rola diagnozy w planowaniu pracy w szkole, oddziale, grupie.
  • Cechy diagnozy i zasady jej przeprowadzania.
  • Narzędzia diagnostyczne zasady doboru, dostępność na rynku, konstruowanie własnych.
  • Jak modyfikować proces dydaktyczno-wychowawczy w oparciu o wyniki diagnozy.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej

Śledź nas