Akredytacja
1
Zrozumienie roli wszystkich nauczycieli w systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
2
Umiejętność rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów szkół artystycznych.
3
Nabycie kompetencji w zakresie tworzenia i realizacji dokumentacji edukacyjnej (np. IPET, PDW
4
Opanowanie zasad dostosowania wymagań edukacyjnych bez obniżania jakości kształcenia artystycznego.
5
Wzmocnienie postawy współpracy i odpowiedzialności całego zespołu nauczycielskiego za dobrostan ucznia.
Uczniowie szkół artystycznych, mimo ponadprzeciętnych
zdolności twórczych, często mierzą się z trudnościami rozwojowymi i
edukacyjnymi. Wdrażanie skutecznej pomocy psychologiczno-pedagogicznej wymaga
współpracy całego grona pedagogicznego, a nie tylko specjalistów. Szkolenie ma
na celu przygotowanie nauczycieli różnych specjalności do aktywnego
uczestniczenia w procesie wsparcia uczniów – od rozpoznania potrzeb, poprzez
opracowywanie dokumentacji, aż po współpracę z rodzicami i specjalistami.
Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się, jak prawidłowo
realizować obowiązki wynikające z Rozporządzeń MEN, jak dostosowywać metody
dydaktyczne do specyfiki ucznia artystycznie uzdolnionego, a także jak włączać
działania wspierające do codziennej praktyki pedagogicznej.
Zarejestruj się, a uzyskasz dostęp do profilu swojej placówki w naszym systemie. Dostęp do faktur, listy pracowników oraz materiałów ze szkoleń.
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna