Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche

Jesteś zainteresowany szkoleniem - Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij Anuluj
Pobierz formularz

 
Chcesz zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej - pobierz formularz
 
Pobierz formularz
 

 
Chcesz zamówić szkolenie na zamówienie JST - pobierz formularz
 
Pobierz formularz

Wsparcie doradcze przy tworzeniu działań promocyjnych dla szkoły

Kategoria: Wyzwania współczesnej szkoły


Opis szkolenia

Proponujemy Państwu profesjonalne wsparcie doradcze przy opracowywaniu działań promujących szkołę. W trakcie tych prac, nasz doradca zapozna się ze specyfiką szkoły, przeanalizuje jej dotychczasową aktywność promocyjną, warunki konkurencji i na tej podstawie pomoże ukierunkować promocję Państwa szkoły. Wykonując projekt, nasz doradca przyjedzie do Państwa szkoły i przez 5 godzin będzie współpracował z nauczycielami odpowiedzialnymi za działania promocyjne. Prace doradcze będą odpowiednio ukierunkowane, a nasz doradca będzie pracował zgodnie ze sprawdzonym modelem projektowania działań promocyjnych dla szkoły. Państwa nauczyciele otrzymają wzorcowe materiały warsztatowe, na których wspólnie z doradcą będą opracowywali kierunki działań promocyjnych. Nauczyciele poza możliwością konsultacji będą w posiadaniu, zapisanych przez siebie, analiz marketingowych, wniosków i propozycji akcji promocyjnych. Na tej podstawie będą mogli prowadzić właściwie ukierunkowaną dalszą aktywność promocyjną.

Doradca realizujący projekt
Projekt doradczy może przeprowadzić Pan Mariusz Głowacki, który od ponad 10 lat współpracuje z Instytutem Kształcenia EKO-TUR, prowadząc szkolenia z promocji szkoły i zakresu komunikacji. Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Specjalizuje się projektowaniu strategii promocji, projektowaniu działań marketingowych i rozwijaniu umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych. W ciągu 20 lat pracy zawodowej zrealizował kilkadziesiąt dużych projektów doradczych i kilkaset szkoleniowych.

Korzyści ze szkolenia


Korzyści dla placówki oświatowej
- Ukierunkowanie działań promocyjnych szkoły.
- Łatwiejsze wdrożenie szczegółowych działań programu.
- Lepsze wykorzystanie wysiłków nauczycieli na rzecz promocji szkoły.
- Lepsze efekty ilościowe i jakościowe w procesie rekrutacji.

Program szkolenia


Ramowy zakres działań przewidzianych w projekcie:
1.      Ustalenie celów promocyjnych szkoły.
2.      Diagnoza silnych i słabych stron szkoły.
3.      Diagnoza obecnej sytuacji promocyjnej szkoły.
4.      Analiza profilu adresatów działań promocyjnych szkoły.
5.      Analiza pozycji szkół konkurencyjnych.
6.      Identyfikacja przewag konkurencyjnych szkoły.
7.      Zdefiniowanie tożsamości szkoły.
8.      Profilowanie głównego komunikatu promocyjnego.
9.      Wybór działań (narzędzi) promocyjnych dla szkoły.
10. Określenie zaleceń dla poszczególnych działań promocyjnych.
11. Określenie harmonogramu promocji dla szkoły.
12. Określenie zasad kontrolowania efektów.

 

Dane kontaktowe

Nasze publikacje

NASZE PUBLIKACJE